Erotické povídky • Hledání

Prohledat povídky:

Poslední hledání:

Nalezeno 10 povídek obsahující ubytov.

Elena

28. 7. 2023Patrik

...vyhoniť vtáka. Teda musel! V posteli som, ako si viete určite predstaviť, zaspával s myšlienkou na ďalší deň. Ráno na raňajkách sme si posadali k nášmu stolu, kde naša trojica sedávala a pustili sa do raňajok. Jedáleň bola plná včera ubytovaných hostí, takže nájsť stoly bolo dnes pre rodiny obtiažne. Ako sme dojedali, zrazu som zaregistroval pri pultoch...  celá povídka...
Kategorie: První sex, Zralé ženy

Nová práce

15. 5. 2023Děda

...praktikoval tak, že jsem si ráno přispal a pracoval jsem do pozdního odpoledne a podle potřeby i do večera. Za pár týdnů už jsem většinu děvčat znal jménem a věděl na kterém pokoji bydlí. Byly ubytované po 2 a obzvlášť pokoj číslo 12 mě zajímal. Bydlela tam Lenka s Ivou a obě byly krásné, ale každá úplně jiná. Lenka měla velká pevná prsa a správnej ženskej zadek. Iva byla...  celá povídka...
Kategorie: Lesbičky, Šukačky, Mix, Grupáč, Orál

Společná dovolená se švagrovou

9. 3. 2023Martas

...opřela se o mě a všimla si toho,až ze sebe vydala že noo páni to se dnes někdo večer bude mít tady je někdo připraven. Pomalu jsme se blížili k pokoji a já Daně řekl pojď půjdem zezadu jelikož jsme ubytováni v přízemí a ona souhlasila. Jak jsme se blížili tak již z dálky bylo vidět že náš pokoj je zhaslí a u nich sviti jen lehké světlo zřejmě od lampičky. Když jsme se...  celá povídka...
Kategorie: Extrémy, Grupáč, Šukačky

Na školní praxi

9. 1. 2020AleNe

...o mojí zrzavosti. Nevynechávali ani choulostivé partie. Občas se po mě poohlédl i někdo z davu a já se celkem dost styděla. Ve vlaku jsme si odsedli, abychom ty dva neviděli. Šok přišel až na ubytovně, kde jsme měli sice dva pokoje, ale s klukama jen jedno společné zázemí. Kluci si léto dovedli celkem užívat. Na praxi chodili nahoře bez trika. Pohybovali se tak i po kuch...  celá povídka...
Kategorie: Orál, Prstění, Submisivní, Teen, Šukačky

Služební cesta 1. díl

6. 8. 2019Gabis

...jsem potřebovala vyřídit něco pracovního na druhé straně Čech, a tudíž nehrozilo, že bych se týž den vrátila domů. Našla jsem si tedy ubytování v penzionu stranou od centra města, abych v noci mohla klidně spát a v daný den jsem se vydala na cestu. Jednání bylo zdlouhavé, ale úspěšné. A tak jsem si po návratu na penzion řekla, že bych si zasloužila nějakou odměnu a chtěl...  celá povídka...
Kategorie: Grupáč, Lesbičky, Prstění, Šukačky

Nebeský klub

24. 6. 2018jentaknekdo

...provinile, že Erika podvedla a vstoupila do Nebeského klubu s jeho vlastním kolegou z univerzity. Podle toho, jak aerolinky zacházejí s pasažéry v první třídě, věděla, že hokejisté už budou v hotelu ubytovaní, než tam autobus s posádkou dorazí. Říkala si: ‚Musíš se svou slabostí bojovat! Nesmíš se mu znovu dát! Nevolej mu! Jdi na večeři s ostatními!‘ Jenže jak tam tak seděla...  celá povídka...
Kategorie: Mix, Submisivní, Šukačky

Řecké škádlení 4

28. 3. 2018Josef Magál

...se jí domluvit. Marně. „Promiň.“ To je v této chvíli vše, co ji chci říci Až na loď mlčíme. Ona kouká oknem na straně, jen aby mě neviděla. Mě to nevadí, neboť mě uráží její přístup. Jdeme se ubytovat a ona vplouvá do koupelny. Chvíli ji to trvá. Vrací se, letmým pohledem mne vnímá, když ji zvu na oběd a následuje mě. Jí, zajímá ji vše okolo mě, ne já. A tak po jídle jde...  celá povídka...
Kategorie: První sex, Teen

Řecké škádlení 2

28. 3. 2018Josef Magál

...trojky, vystavené v plavkové podprsence se mnou neměly slitování. Odvážím ji domů. Během večeře to nějak jde, ale pak každých patnáct minut se Eva sprchuje studenou vodou a chladí se. Až to je ubytovateli Anastasovi divné a ptá se (voda je zde velmi vzácná a drahá). Vysvětluji příčiny, on odchází a nese mi kozí mléko ze sklepa a vysvětluje, co s ním. Studený zábal pomůže...  celá povídka...
Kategorie: První sex, Teen, Petting

Milování po 15ti letech

22. 2. 2018dominora

...jsem dorazila na školení, ubytovala jsem se a rozhodla se projít po okolí. K večeru už řádně "uchozená" jsem zakotvila v restauraci na kávě. Dano, jsi to Ty? ozvalo se za mnou a já koukala do obličeje svému odpaniteli a nejvíc nenáviděnému člověku. Samozřejmě jsem to nedala znát a se smíchem mu odpověděla. No Dana jsem, ale kdo jste Vy? (i když jsem moc dobře věděla, že jd...  celá povídka...
Kategorie: Mix, Učitelky, Šukačky

Tajný studentský večírek

15. 2. 2018Neznámý autor

...to její první den na nové prestižní škole, která byla zároveň internátem. Chlapci a děvčata byli ubytovaní odděleně ve dvou protilehlých křídlech budovy, která více než školu připomínala staré britské sídlo. Suzy stála právě s obědem na tácu uprostřed jídelny, když na ní zamávali tři kluci ve stejném věku. Věřila, že se jí snaží jen usnadnit první den na nové škole, ale sk...  celá povídka...