Erotické povídky • Hledání

Prohledat povídky:

Poslední hledání:

Nalezeno 10 povídek obsahující dovolena.

Společná dovolená se švagrovou

9. 3. 2023Martas

...léta jsme vyrazili na společnou dovolenou s mojí ženou Lenkou a její sestrou Danou a jejím manželem Alešem. Dovolená probíhala jako běžná dovolená,ráno snídaně poté relax koupaní v moři ,oběd různé aktivity s animátory večeře a večerní posezení u baru nebo bazénu. Ve večerních hodinách byla většinou zábava uvolněnější vzhledem ke konzumaci alkoholu. S Lenkou byla vždy o...  celá povídka...
Kategorie: Extrémy, Grupáč, Šukačky

Mořská víla

7. 1. 2018Neznámý autor

...jsem na Bali do brutálně předraženého bungalovu. A kde je ten háček? Na poslední chvíli se se mnou rozešla přítelkyně, kterou jsem tam chtěl požádat o ruku, takže jsem musel odcestovat sám, pokud jsem nechtěl, aby mi dovolená propadla. A to po mně ta mrcha ještě chtěla, abych jí dal její letenku, že prý poletíme separé. No to určitě! Pěkně nasraný jsem si to v letadle v hlavě...  celá povídka...
Kategorie: Mix, Šukačky

Stanování s Luckou

30. 10. 2016Petr Jan Wäber

...další 5 let na VŠ mě trochu děsí. Ale to je teďka vedlejší. Přijímačky mám taky za sebou, shodou náhod měli termín těs-ně po maturitě, a teď se nechám unášet jen představou 4 měsíců volna. Rodinná dovolená, čundr s partou, nekonečný chlastačky, ale to je až za moc dlouho. Chtěl bych vyrazit někam pryč co nejdřív. Obvolávám kámoše, ale nikdo bohužel nemůže. Zvedla mi náladu a...  celá povídka...
Kategorie: Orál, Prstění, První sex

Dovolená na vodě

7. 1. 2015Bobr

...to za dob mládí a malin nezralých... S mojí milou jsme se rozhodli, že strávíme dovolenou na vodě. Nebylo nic jednoduššího. Zavolal jsem strýci, který měl chatu na Kamýckém jezeru. Domluvili jsme se a tak nám už nic nebránilo v realizaci nápadu. Sedli jsme na autobus a řítili se (no, řítili – tenkrát ještě RTO) ke konečné zastávce. Odtud to bylo pouhý kilometr k jeho chatě. Ani jsme se nez...  celá povídka...
Kategorie: První sex, Mix, Šukačky, Teen

Dovolená přes seznamku

8. 5. 2014Neznámý autor

...rok mě moje parta zradila. Místo moře se rozhodla jet do Rakouska a strávit dovolenou aktivně.  Na nějaké výjezdy a celodenní pochůzky po horách moc nejsem, takže jsem jim řekla, že nikam nejedu. Byla jsem si skoro jistá, že k moři mě doprovodí sestra, ale ta měla dost práce s novým baráčkem, takže si nemohla dovolit vycestovat. Ale poradila mi, ať se zkusím podívat na inzeráty na se...  celá povídka...
Kategorie: Šukačky, Petting, Mix

KuPéčko 2 (Trojka)

6. 11. 2011angelsoul

...vidět. Pak se postavila přísně proti nim, ruce si dala v bok a oba si je přeměřovala káravým pohledem. „Ty si vážně případ, Lili,“ řekla z ničeho nic průvodčí k dívce v kupé. „Takhle se tráví řádná dovolená? Ti nestačí se ve vlaku trmácet při práci, že do něj lezeš i ve volnu?“ poté přesunula svůj pohled do rohu místnosti, kde seděl čím dál více nechápavější mladík. „Ale...  celá povídka...
Kategorie: Bisex, Grupáč, Orál, Prstění, Šukačky

Dovolená v Chorvatsku

17. 2. 2011Senior68.

...měly holky ocasy v kundě, tak řvaly jak raněná zvěř a vůbec jim nevadilo, že okolo bydlí jiní rekreanti. Němky byly velice vynalézavé a nevynechaly jednu příležitost k ošukání nebo ke kouření. A tak dovolená ubíhala velice dobře a rychle. Čtvrtý den večer přišly zase všechny na naši terasu a přinesly sebou několik lahví piva a alkoholu. Tak jsme seděli, ručně jsme si povídali,...  celá povídka...
Kategorie: Zralé ženy, Teen, Šukačky, Anál, Grupáč, Párty

Dovolená v Chorvatsku 2

17. 2. 2011Senior68.

...spolubydlící přijeli druhý den dopoledne, seznámili se s námi, představili se a matka s dcerou na nás oba udělaly vzrušující dojem. Tipli jsme si, že si sem obě přijely jen pořádně užít a zašukat si a mužskou část měly sebou jen pro posluhu. Tak jsme čekali, jak se to vše vyvine. Manželka, Nina, asi 35 let, celkem výstavní kus, manžel, Igor, asi 45-50 let, pod pantoflem, dcera, Gita, celá ma...  celá povídka...
Kategorie: Grupáč, Zralé ženy, Teen, Šukačky, Orál

U toho chci být..

7. 11. 2010Apatie

...protože se svíjela a sem tam sykla ať jsem opatrná. Strčila jsem jí tři prsty do roztažené pičky a pěkně zostra jsem jí šukala. Martina se udělala podruhé. Když se uklidnila koukla na mně „Pěkná dovolená. Budu muset přijít, až bude Karel doma“. Tak nevím jestli u toho chci být...  celá povídka...
Kategorie: Lesbičky

V zátoce.

23. 5. 2010Neznámý autor

...vylezli z vody, vzala plavky, políbila mě, zamávala a s pozdravem „čau“ odešla. Já jsem ještě chvíli ležel a probíral právě odeznělé odpoledne. Bylo opravdu krásné a doufám, že ne poslední. Vždyť dovolená teprve začala....  celá povídka...