Erotické povídky • Hledání

Prohledat povídky:

Poslední hledání:

Nalezeno 10 povídek obsahující dovolenou.

Po dovolené

25. 12. 2011Neznámý autor

...jsem očima objímala její široký zadek, myšlenkami jí svlékala kalhotky zpod sukně a kopím vymodelovaným ze svých představ jsem jí prudce zajížděla mezi macatá stehna. Nedávno odjeli na desetidenní dovolenou a požádali mě, jestli bych se jim nemohla postarat o papouška a o květiny. Samozřejmě jsem ochotně souhlasila, ani jsem netušila, že objevím něco moc zajímavého. Jak jsem...  celá povídka...
Kategorie: Lesbičky, Petting, Erotické pomůcky, Mix

Story IV

13. 12. 2011laura

...oba udělali. Tamara vzala do pusy Richardova měknoucího ptáka a pěkně ho vyčistila. Poté roztáhla Zuzančinu kundičku a vysála z ní všechno sperma smíšené s jejími šťávičkami. Tak takhle si naši rodiče ‚užívali dovolenou‘. Doufali, že to nezjistíme, stejně jako já jsem doufal, že oni nezjistí, až se vrátí, že jejich milovaný synáček šuká s jednou z jejich milovaných dcer...  celá povídka...
Kategorie: Anál, Incest, Lesbičky, Orál

Den kdy se bohové usmívali 1

2. 6. 2011Fred

...rozhodl pro tykání.„Tak kdy by se ti to hodilo nejlíp? Já tenhle týden nic nemám. Manželka je na návštěvě u mladých, tak nás nebude nic a nikdo rušit. Tak si řekni, jak by ti to vyhovovalo? „Mám dovolenou, takže kdykoliv,“ odpověděla mi Radka. Domluvili jsme se, že tedy přijde zítra, po obědě, někdy tak okolo 13. hod. Připomněl jsem ji ještě, aby sebou vzala učebnici, n...  celá povídka...
Kategorie: Mix, Šukačky, Teen, Párty, Petting

Učenlivá rodinka

6. 3. 2011Senior68.

...na sebe nenechaly dlouho čekat. Vše začalo před třemi lety na začátku července, když přišla mamka domů z práce a u večeře nám řekla: „ Poslouchejte, děti, co kdybychom jeli všichni příští týden na dovolenou do Chorvatska? Moje kamarádka Dana s manželem mi nabídla, jestli bychom nechtěli s nimi jet. Je to i cenově velice výhodné a aspoň by jste poznaly, jak to vypadá u moře.“...  celá povídka...
Kategorie: Orál, Incest, Teen, Párty, Extrémy

Dovolená v Chorvatsku

17. 2. 2011Senior68.

...jsme s kolegou Karlem přemýšleli, kam letos vyrazíme na dovolenou. Známe se spolu již od studií a již třetí rok pracujeme oba u jedné firmy jako manažeři a velmi se nám daří. Na dovolené jsme byli spolu již loni na Malorce a velice se nám vydařila. Tak jsme si sedli k internetu a začali hledat, kde je ještě co volného a zajímavého. Zavítali jsme do Chorvatska a v jedné malé...  celá povídka...
Kategorie: Zralé ženy, Teen, Šukačky, Anál, Grupáč, Párty

Dovolená v Chorvatsku 2

17. 2. 2011Senior68.

...Nina manželovi: " Miláčku, na zítra mám pro Tebe a syna překvapení. Koupila jsem vám celodenní výlet lodí po mořských letoviscích. Doufám, že se vám to bude líbit a budete mít pěkné vzpomínky na dovolenou. Vyplouváte ráno v osm hod.,návrat je až v deset hod. večer. Je to s celodenní stravou i večeří na lodi." Manžel jí to odkýval, a že se už budou těšit. Tak jsme seděli ješ...  celá povídka...
Kategorie: Grupáč, Zralé ženy, Teen, Šukačky, Orál

Ostrov

23. 1. 2011Neznámý autor

...po několika minutách ucítila ve svém nitru jeho žhavé sperma, dosáhla jsem orgasmu. Konečně se mi onen voják představil. Jeho jméno je Rodrigez a slíbil mi, že mě propašuje z ostrova až pojede na dovolenou. To má být za tři dny. Do té doby mu ale musím být ve všem po vůli, jinak mě vrátí zpět, kde mě bude čekat nejen další otročina, ale také krutý trest za můj útěk. Pak mě c...  celá povídka...
Kategorie: Erotické pomůcky, Otrokyně, Submisivní, Bondage, Extrémy

Lenka

28. 11. 2010Seinor68

...a lehkého S+M. byla to prostě paráda. Odpoledne kluci auto přivezli, Lenka to zaplatila, a když odjeli, tak se ke mne přitulila a zeptala se, jestli by mi hodně vadilo, když by ještě třeba dva dny zůstala, když mám tu dovolenou, že se jí se mnou moc líbí. Tak jsem jí řekl, že může zůstat, že se mi to taky moc líbí a že může zůstat, jak dlouho chce. Celý týden jsme si pořádně...  celá povídka...
Kategorie: Šukačky, Orál, Anál, Petting, Mix

Studentská praxe

14. 5. 2010Neznámý autor

...v atraktivním rodinném sídle na okraji města. Dům byl uzavřen za poměrně vysokou hradbou neprůhledného plotu. Cestou nám sdělil, že kromě nás v domě nikdo jiný nebude, protože jeho rodiče, s nimiž tam bydlí, odjeli na dovolenou do Tunisu. Cestou, kterou jsme absolvovali pěšky jsme se každý s jednou dívkou drželi za ruce. Byli jsme samozřejmě spárováni tak jako u stolu...  celá povídka...
Kategorie: Šukačky, Orál, Anál, Mix, Lesbičky, Prstění, Zralé ženy

Dovolená

14. 1. 2010Janina

...vzdálenost pravidelně 2x za rok navštěvujeme. Při pohledu na naše děti se mi stále víc a víc zdá, že naše Klárka roste do Petrovy podoby a jejich Pavlík má mnoho rysů z mého Adama !Nikdy nezapomenu na nejkrásnější dovolenou, na kterou jsem se ani trošku netěšila a která mi přinesla tolik krásného – myslím tím hlavně naši Klárku a utužila naše skoro se rozpadající man...  celá povídka...