Erotické povídky • Hledání

Prohledat povídky:

Poslední hledání:

Nalezeno 10 povídek obsahující na plazi.

Pojistná událost

1. 11. 2018obšourník

...eh, ženská v modrých šatičkách, pružné paže, zaoblené nohy, nohu přes nohu, stehno přes stehno, moderní ženská s pohledem vraha. Ostré lícní kosti. Rozkošné křivky. Ženská, co půlku léta proleží na pláži někde v tropech a druhou půlku léta prosouloží v pokoji drahýho hotelu. A na lejtku jsem ještě zahlídnul růžek dalšího tetování, noha se ale pohnula, svezla se dolů a úře...  celá povídka...
Kategorie: Femdom, Submisivní, Zralé ženy, Šukačky

V mexiku - part 1

23. 6. 2018Haks

...Já bych radši hotelový komplex se vším všudy… ale vlastně proč ne. Takže jsme sedli do objednaného taxíku a za dvacet minut jsme se zapisovali v komplexu asi patnácti proutěných chýší hned na pláži. Komplex vypadal že bude mít vše co potřebujeme, jen okolí bylo oproti moderně vypadajícímu centru s hotely poněkud ošuntělé… ale co ven stejnak nepůjdeme a náš areál vypad...  celá povídka...
Kategorie: Šukačky, Mix

Líbánky s cizincem

23. 5. 2018jentaknekdo

...zase vynoří pár metrů od ní. Ale taxi moc nepomohlo. Zdálo se jí, že se objevuje všude, kam šli, vždycky jí vskočil do výhledu, když ho Tom nemohl vidět. Zíral na ni v restauraci. Civěl na ni na pláži. Nespouštěl ji z očí v muzeu. S každým dalším místem na ni jeho chtíč působil tíživěji. Jeho úmysly jako by nabíraly fyzické podoby, neviditelnýma rukama vzruš...  celá povídka...
Kategorie: Mix, Šukačky

Řecké škádlení 3

28. 3. 2018Josef Magál

...předešlém nočním škádlení jsme trochu unaveni a spíme déle. Vůbec nám nevadí, že v posteli je méně místa. Ležíme v objetí a nic nás již nebolí. Tedy, ne že by mne něco bolelo, ale Evička si užila své. V jednom i druhém případě. V nějakém brzkém ranním čase procitám a vidím, jak na nás Anastas pootevřenými dveřmi dělá obličeje a souhlasně pokyvuje hlavou. Rukou ho zaháním pryč a znovu usínám. P...  celá povídka...
Kategorie: První sex, Teen, Orál

Řecké škádlení 2

28. 3. 2018Josef Magál

...i pevným stojatým poprsím a mírně vystouplým zadečkem. Na tento den máme s Anastasem naplánovanou pracovní cestu kamsi za čímsi ohledně poskytovávní pobytů v zimní sezoně. Evu necháváme opět na pláži pod slunečníky a odjíždíme. K večeru se vracíme, přibíráme opět Evču, spálenou jako poprvé. Není schopna odhadnout míru slunění. Opět trpí a pofňukává. Po večeři Anastas n...  celá povídka...
Kategorie: První sex, Teen, Petting

Mořská víla

7. 1. 2018Neznámý autor

...zvláštním tvarem obličeje a mandlovýma očima. Plavali jsme do hloubky, ve které jsme dosáhli nohama na dno. Bylo to u nějakého kamenného skalního výstupku, za kterým jsme se schovali před děním na pláži. Zcela nekompromisně jsem na ni zaútočil jako hladová šelma. Chytl jsem ji za obě titěrná prsa a začal je masírovat. Měla ztuhlé bradavky už díky chladné vodě v moři a von...  celá povídka...
Kategorie: Mix, Šukačky

Jak mi zahnul manžel

2. 8. 2017Neznámý autor

...za své (jak to tak bývá), ba naopak - sjezdili jsme za pět let celý svět. Toulali jsme se po Americe, Austrálii, Indii,… Byli jsme nenároční a stačila nám společnost toho druhého. Vášnivé milování na plážích, v horách Nepálu, prostě to bylo všechno jako jedna nekončící pohádka. Při našem pobytu na Novém Zélandu, jsme se nechali najmout jako pomocníci/plavčíci na zaoceánskou...  celá povídka...
Kategorie: Orál, Šukačky, Mix

Se Zuzanou u vody

3. 2. 2017Neznámý autor

...honím a pak se mi dívala do očí a to mě rozpalovalo ještě víc. Byla taky nadržená, měla roztažené zorničky, rychle dýchala a kousala se do rtu. Otočil jsem se, abych zkontroloval situaci za námi na pláži. Chlap spal a ženská plavala ve vodě daleko od břehu.  Když jsem se podíval zpět, měla Zuzka oči zavřené a ruku pod svými plavkami v rozkroku. Připravovala se na to,...  celá povídka...
Kategorie: Mix, Šukačky, Teen

Horké noci na Ibize

20. 10. 2016Nymph

...pryč. Našel jsem Mirka u baru s nějakou blondýnou, kývl na něj, že jdu do hotelu a odplížil jsem se z dohledu. Nutno ale říct, že to nebyla moje poslední jednorázovka tam. Užil jsem si sex v moři, na pláži i v bazénu. A asi nikdy v posteli. Holky na Ibize jsou pěkně z...  celá povídka...
Kategorie: Exhibicionisté, Párty, Šukačky, Mix

Tchýně Blanka 01

7. 3. 2016Luňík

...noc“ a pozvedla pohár. Vypili jsme asi dvě sklenky vína. Chvíli si prohlíželi fotky z její dovolené ve Francii i od jinud , kde jsem viděl její postavu v plavkách i bez plavek s Jitkou oblečenou i na pláži. Nakousla několik zajímavých příběhů, které si povíme jindy. Já jsem přitom ležel na gauči a Blanka si sedla na koberec vedle mne. Jelikož jsme byly oba již dost unaveni...  celá povídka...