Erotické povídky • Hledání

Prohledat povídky:

Poslední hledání:

Nalezeno 10 povídek obsahující lady.

Ostrovní výměna

17. 6. 2018jentaknekdo

...skvěle!“ Sundala mi podprsenku a já si rozpačitě zakryla prsa. Jen se usmála a požádala, abych si klekla na kraj postele. Váhala jsem, ale trvala na tom, a tak jsem udělala, co chtěla. Řekla, že mě musí dostat do nálady a začala mi hladit prsa. Bránila jsem se, ale uklidňovala mě a pokračovala v tom, vytáhla mi kombiné, až jsem ho měla u pasu. Dál mě zkušeně hladila až jsem...  celá povídka...
Kategorie: Grupáč, Mix, Šukačky

Mladý nemravný pomocník

31. 5. 2018Neznámý autor

...sama mu vychází vstříc, drží se ho, protože je jediným stabilním bodem v ohništi její vášně, a když do ní přirazí naposledy a jejich slabiny se do sebe zaklesnou v několika sekundách čistého blaha, prostoupí ji radost taková čirá a pudová, že pod svým mladým milencem rozesměje a prohne jako prostopášné kotě. Musela ho poškrábat na zádech, ale Alexovi to nevadí. Směje se ud...  celá povídka...

Líbánky s cizincem

23. 5. 2018jentaknekdo

...nad stehny nakrčil a částečně jí odhalil pindu. Smála se tomu, jak ji obnažuje. Tom ji v něm vždycky začínal milovat, přesněji řečeno mrdat. Zvuk spuštěné sprchy ji probral ze snové erotické nálady. Představila si manžela, jak poskakuje v páře toho proudu, a uvědomila si, že má neuvěřitelnou žízeň. Sáhla po peněžence a vzala si nějaké drobné. Rozhodla se, že si dá...  celá povídka...

Nemravný maturitní ples

7. 4. 2018jentaknekdo

...asi vypadá. Když jsme tam dorazili, vybral Filip pěkné místečko daleko od ostatních. Taky vyčaroval nějaké víno, které jsme začali pít. Chvíli jsme seděli a povídali si a díky vínu se dostávali do nálady. Najednou se Filip natáhl a opravdu jemně mě políbil na rty. Docela mě to překvapilo, ale neodtáhla jsem se. Přisunul se a znovu mě políbil. Tentokrát už jsme se sešli na půl...  celá povídka...
Kategorie: Mix, První sex, Spanking, Teen

S Laurou na procházce

3. 4. 2018jentaknekdo

...se seznámila teprve před pár dny, když přijel do města, aby se s ní setkal. Byl to mladý skladatel a choreograf, který jí, tanečnici na začátku kariéry, měl pomáhat. Číšník v restauraci ho znal jménem a on působil jako muž, který očekává, že dostane to co chce, a že to dostane hned. Lauru okamžitě zcela ovládl. To odpoledne v parku byli jen jedním...  celá povídka...
Kategorie: Mix, Piss, Submisivní

Řecké škádlení 4

28. 3. 2018Josef Magál

...mírně prší, jen chvilku, ale je vlhko. Vstáváme později, ale nikam nespěcháme. Můj přítel Anastas nám vaří oběd, já telefonicky zařizuji doklady na cestu domů a Evina se prochází v okolí domu, v malé vesničce s úzkými uličkami s názvem Kombi. Po obědě se jdeme pěšky koupat. Je to jen kousek cesty na Gargarou pláž. Plážová restaurace pana Yoanise nám při pití studeného dri...  celá povídka...
Kategorie: První sex, Teen

Řecké škádlení 1

28. 3. 2018Josef Magál

...za pultu a šeptne mi do ucha, že Eva je na malé benzínce u Hradce. Sděluji ji, že žádnou Evu neznám, ale přerušuje mě, že jde o tu slečnu, co mi vařila kávu. Jsem doma, děkuji a kupuji tabulku čokolády za informaci. Další den jedu přímo na místo a v horkém dni parkuji auto za pumpu. Vcházím a hned ji spatřuji za pultem. Zdravím, ona odpovídá zabraná do čehosi na pultě. Jdu k...  celá povídka...
Kategorie: První sex, Teen

Na služební cestě

23. 3. 2018jentakněkdo

...spíš bychom měli odpočívat a sbírat síly na práci, která byla před námi. A přestože tak moc nenávidím létání, bylo mi líto, že let už končí. Bylo to svým způsobem vzrušující, bavit se s tak hezkým mladým stvořením, kterému se to přitom zjevně líbilo stejně jako mně. Dobrá, po tom prvním vysilujícím dni jsme si vyšli na dobrou večeři. Jelikož ona ještě nikdy nebyla v...  celá povídka...

Nevěrní na statku 2.díl

13. 3. 2018Kateřina

...třela o sebe. Jenom nenápadně nakouknu, jak si to rozdávají a pak půjdu za ním a ojedu ho! Cítila, jak jí i v horku tuhnou bradavky, zaslechla mužský hluboký hlas. Hmmm … tak to už nebude žádný mladý nadržený cucák … to byl hlas chlapa. „Pořádně ty nohy roztáhni a koukej poslouchat!“, „To nemůžeme … ježiš to je krásný.. ještě, ještě … ale to nemůžeme ….“ „Můžeme v...  celá povídka...
Kategorie: Grupáč, Incest, Prstění, Teen, Zralé ženy

Lyžařský kurz

13. 1. 2018Petr Vojcher

...všimnout? Alice byla celou tu dobu na horním patře postele a slyšela vše, co se v místnosti odehrávalo. Celou noc jsem kvůli tomu nespal. Kterou z nich jsem si měl vybrat? Obě měly své sexuální klady i zápory. Chtěl jsem si s nimi ihned promluvit, tak jsem se ještě před snídaní vydal na cestu k pokoji číslo 13. Zaklepal jsem na dveře a otevřela mi Karolína – středně velká š...  celá povídka...