Erotické povídky • Hledání

Prohledat povídky:

Poslední hledání:

Nalezeno 10 povídek obsahující deset.

Sousedka - První návštěva

30. 4. 2011Tom Hejduk

...tomu, snad dvě minuty jen trvalo, kdy zůstala v pokoji se mnou jen v kalhotkách, a blížilo se finále. Přetáhnout si pro mne tričko přes hlavu, to byla pro mne otázka ještě kratší chvíle a možná po deseti minutách po mém příchodu k Simoně do bytu, zůstalo před námi jen poslední kolo – úplné svlečení a dalo se čekat, že se pak dočkám okamžiku, kdy budu mít před sebou dosavadní...  celá povídka...
Kategorie: Orál, Mix, Prstění, Petting

Dozvuky diskotéky

6. 3. 2011Senior68.

...zase příště přijdu, že by jsme si to mohli zopakovat. Tak jsem jí to odkýval a šli jsme zpět do sálu. V sobotu se situace opakovala a zase jsme si venku zašukali. Příští čtvrtek odjížděli rodiče na deset dní na Kanáry a zůstal jsem doma sám. Tak jsem toho hned na diskotéce využil a řekl Petře, že můžem jít k nám, že jsem sám doma. Souhlasila s tím, že to řekne sestře Pavle,...  celá povídka...
Kategorie: Teen, Orál, Šukačky, Mix

Dovolená v Chorvatsku

17. 2. 2011Senior68.

...s výhledem na moře. Byly pro dvoje klienty, jedna část o třech místnostech a kuchyňce a druhá o dvou a kuchyňce. Velice se nám to líbilo, a tak jsme poslali mail, že bychom příští týden přijeli na deset dní, jestli mají volno. Večer jsme dostali odpověď, že nám od příštího pátku budou požadované ubytování reservovat. Těch několik dní do odjezdu utekla jako voda, naházeli j...  celá povídka...
Kategorie: Zralé ženy, Teen, Šukačky, Anál, Grupáč, Párty

Dovolená v Chorvatsku 2

17. 2. 2011Senior68.

...a syna překvapení. Koupila jsem vám celodenní výlet lodí po mořských letoviscích. Doufám, že se vám to bude líbit a budete mít pěkné vzpomínky na dovolenou. Vyplouváte ráno v osm hod.,návrat je až v deset hod. večer. Je to s celodenní stravou i večeří na lodi." Manžel jí to odkýval, a že se už budou těšit. Tak jsme seděli ještě asi hodinu v družné zábavě, když Nina povídala: "...  celá povídka...
Kategorie: Grupáč, Zralé ženy, Teen, Šukačky, Orál

Služka

12. 2. 2011Senior68.

...desetiletém spokojeném, i když bezdětném manželství nám přišla zpráva, že nám v rámci restituce budou navráceny nemovitosti a polnosti, v hodnotě několika desítek miliónů korun. A protože nám oběma chybí do čtyřicítky ještě několik let a jsme oba sexuálně založení a dominantní, tak jsme se rozhodli, že si nyní budeme užívat života, sexu a cestování po světě. Nějaký čas t...  celá povídka...
Kategorie: Submisivní, BDSM, Spanking, Orál, Šukačky, Párty

Ostrov II - Co bylo předtím

23. 1. 2011Neznámý autor

...to někdy na gymplu. Mé spolužačky prožívaly první vztahy s kluky, postupně přicházely o panenství, zatímco já, nesmělá a zakřiknutá jsem neměla kamarády, ani kamarádky. V naší třídě byla taková ta klasická parta asi pěti kluků, kteří na školu kašlali a chtěli si jen bezohledně užívat života. Já, šprtka, jsem jim musela být asi trnem v oku a proto si mě pořád dobírali. Celý můj další život...  celá povídka...
Kategorie: Bondage, Znásilnění, Submisivní, Grupáč, Extrémy

Ostrov

23. 1. 2011Neznámý autor

...se totiž dveře, kterými mne sem první den přivlekli, otevřela se i skleněná rakev a já mohla jít ven. Jak se ukázalo, pustili mne sice ven na ostrov, ale do oblasti, která byla ohrazena snad deset metrů vysokou zdí, která byla v moři nahrazena hustou kovovou mříží. Ale díky alespoň za to. Natáhla jsem se na sluníčku, chvíli se vyhřívala, ale má kundička brzy začala žáda...  celá povídka...
Kategorie: Erotické pomůcky, Otrokyně, Submisivní, Bondage, Extrémy

Erotické mládí

13. 1. 2011Senior68.

...Když jsem jí řekl, že ne, tak mi řekla, že mě do toho všeho zasvětí. Odpoledne uteklo jako voda a byl tady večer. Po večeři jsme sedli všichni v hale na pohovky a koukali na televizi. Asi v deset Safina řekla, že se jde osprchovat a půjde spát, jestli bych jí přišel umýt záda. Kývnul jsem, že ano. Po chvíli, co odešla jsem za ní zašel do koupelny, že ji umyji záda. Kdy...  celá povídka...
Kategorie: Zralé ženy, Teen, Trapasy, Orál, Párty

Nový nástup

6. 1. 2011Senior68.

...je zastavilo v jejich divočení a udělaly a donesly kávu. Nevěděly, že jsem je viděl, jak se mazlily a sedly si každá z jedné strany ke mně. Obě byly rozpálené jak kaborky a z očí jim každé koukalo deset čuráků. Bylo vidět, jak jsou hodně nadržené a připraveny na vše, co se sexu týče. Začal erotický film a začalo to hned pěknou šukačkou. Obě holky mohly na obrazovce nechat o...  celá povídka...
Kategorie: Mix, Grupáč, Bisex, Orál, Šukačky

Kamarádovi narozeniny

28. 11. 2010Senior68

...kde se ve mně vzalo tolik síly, že jsem ho měl pořád v pohotovosti. Byla to šikovná kočka a uměla si ho vždy dobře postavit. A tak jsme do rána vyzkoušeli snad všechny polohy. Vstávali jsme asi v deset hodin. Nela šla do kuchyně, že udělá kávu. Já jsem tam šel za chvíli za ní a když jsem ji viděl ohnutou, jak kouká do skříňky s nádobím a svítila na mě její lesknoucí se l...  celá povídka...