Erotické povídky • Hledání

Prohledat povídky:

Poslední hledání:

Nalezeno 10 povídek obsahující na plazi.

Řecké škádlení 3

28. 3. 2018Josef Magál

...předešlém nočním škádlení jsme trochu unaveni a spíme déle. Vůbec nám nevadí, že v posteli je méně místa. Ležíme v objetí a nic nás již nebolí. Tedy, ne že by mne něco bolelo, ale Evička si užila své. V jednom i druhém případě. V nějakém brzkém ranním čase procitám a vidím, jak na nás Anastas pootevřenými dveřmi dělá obličeje a souhlasně pokyvuje hlavou. Rukou ho zaháním pryč a znovu usínám. P...  celá povídka...
Kategorie: První sex, Teen, Orál

Řecké škádlení 2

28. 3. 2018Josef Magál

...i pevným stojatým poprsím a mírně vystouplým zadečkem. Na tento den máme s Anastasem naplánovanou pracovní cestu kamsi za čímsi ohledně poskytovávní pobytů v zimní sezoně. Evu necháváme opět na pláži pod slunečníky a odjíždíme. K večeru se vracíme, přibíráme opět Evču, spálenou jako poprvé. Není schopna odhadnout míru slunění. Opět trpí a pofňukává. Po večeři Anastas n...  celá povídka...
Kategorie: První sex, Teen, Petting

Mořská víla

7. 1. 2018Neznámý autor

...zvláštním tvarem obličeje a mandlovýma očima. Plavali jsme do hloubky, ve které jsme dosáhli nohama na dno. Bylo to u nějakého kamenného skalního výstupku, za kterým jsme se schovali před děním na pláži. Zcela nekompromisně jsem na ni zaútočil jako hladová šelma. Chytl jsem ji za obě titěrná prsa a začal je masírovat. Měla ztuhlé bradavky už díky chladné vodě v moři a von...  celá povídka...
Kategorie: Mix, Šukačky

Jak mi zahnul manžel

2. 8. 2017Neznámý autor

...za své (jak to tak bývá), ba naopak - sjezdili jsme za pět let celý svět. Toulali jsme se po Americe, Austrálii, Indii,… Byli jsme nenároční a stačila nám společnost toho druhého. Vášnivé milování na plážích, v horách Nepálu, prostě to bylo všechno jako jedna nekončící pohádka. Při našem pobytu na Novém Zélandu, jsme se nechali najmout jako pomocníci/plavčíci na zaoceánskou...  celá povídka...
Kategorie: Orál, Šukačky, Mix

Se Zuzanou u vody

3. 2. 2017Neznámý autor

...honím a pak se mi dívala do očí a to mě rozpalovalo ještě víc. Byla taky nadržená, měla roztažené zorničky, rychle dýchala a kousala se do rtu. Otočil jsem se, abych zkontroloval situaci za námi na pláži. Chlap spal a ženská plavala ve vodě daleko od břehu.  Když jsem se podíval zpět, měla Zuzka oči zavřené a ruku pod svými plavkami v rozkroku. Připravovala se na to,...  celá povídka...
Kategorie: Mix, Šukačky, Teen

Horké noci na Ibize

20. 10. 2016Nymph

...pryč. Našel jsem Mirka u baru s nějakou blondýnou, kývl na něj, že jdu do hotelu a odplížil jsem se z dohledu. Nutno ale říct, že to nebyla moje poslední jednorázovka tam. Užil jsem si sex v moři, na pláži i v bazénu. A asi nikdy v posteli. Holky na Ibize jsou pěkně z...  celá povídka...
Kategorie: Exhibicionisté, Párty, Šukačky, Mix

Tchýně Blanka 01

7. 3. 2016Luňík

...noc“ a pozvedla pohár. Vypili jsme asi dvě sklenky vína. Chvíli si prohlíželi fotky z její dovolené ve Francii i od jinud , kde jsem viděl její postavu v plavkách i bez plavek s Jitkou oblečenou i na pláži. Nakousla několik zajímavých příběhů, které si povíme jindy. Já jsem přitom ležel na gauči a Blanka si sedla na koberec vedle mne. Jelikož jsme byly oba již dost unaveni...  celá povídka...
Kategorie: Orál, Učitelky, Zralé ženy, Mix

Tajná rychlovka na pláži

2. 2. 2015Neznámý autor

...zkoumaly, objevovaly, laskaly a dráždily. Pak se ale vždycky začali objevovat další turisté, a tak už Milan s Veronikou neměli klid. To byla pěkná otrava. Měli chuť zažít romantické milování na pláži – vždyť to musela být nádhera! Proto se jednoho rána rozhodli, že vstanou obzvlášť brzo, aby měli víc času si tam nerušeně užívat. Proto vyběhli z pokoje už kolem šesté – s...  celá povídka...
Kategorie: Šukačky, Mix, Petting

Já mám taky fantazii!

22. 12. 2014Neznámý autor

...A nakonec mi úplně omlátil o hlavu, že já žádnou fantazii nemám! Pařez jeden, vytahoval se, ale přitom jeho tak zvaná fantazie končila tím, že řekl: Hele, mámo, představ si, že to děláme třeba na pláži! A pak jsme to dělali stejně jako vždycky. Tímhle mě opravdu naštval a taky trochu ranil. Ale věděla jsem, jak na něj: rozhodla jsem se mu ukázat, že já mám taky fanta...  celá povídka...
Kategorie: Zralé ženy, Šukačky, Orál, Mix

Dovolená přes seznamku

8. 5. 2014Neznámý autor

...kontakt a hned v zápětí mi přišel mail, že mě klidně berou, odjezd že je za dva dny v 5:00 ráno, plus další nezbytné informace. Vše proběhlo podle domluvy a za den a půl jsme už leželi na osušce na pláži. Všichni byli skvělí, přátelští, takže se mi dost ulevilo. Adéla a Míra spolu chodili, jinak Michal, Ondra a Katka byli nezadaní mladí lidé. Musím říct, že se mi vlastně lí...  celá povídka...